воскресенье, 15 сентября 2019 г.

            День фізкультури і спорту

«Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього – ніщо» – так говорить народна мудрість. Проблема збереження здоров’я належить до тих глобальних проблем, вирішення яких зумовлює подальший розвиток суспільства. Особливої уваги потребує молодь, усвідомлення нею цінностей здоров’я, розуміння визначальної ролі здорового способу життя та формування індивідуальної поведінки на цих засадах. З метою залучення підростаючого покоління до здорового способу життя 13 вересня 2019 року в школі проходив День фізичної культури та спорту. Саме тому, ми вчителі, працюючи у напрямку формування у дітей засад здорового способу життя, намагаємося допомогти їм оволодіти необхідними знаннями, здобути певні вміння та навички, які сприятимуть їхньому життєвому успіху. Наше завдання – навчити дітей цінувати своє здоров’я і робити правильний вибір. Учні нашої школи святкували цей день особливо. Він розпочався загальношкільною лінійкою, на якій діти ознайомилися із планом проведення Дня, провели зарядку і закликали всіх бути небайдужими до свого здоров’я та вести здоровий спосіб життя.  Напевне, ніхто не сумнівається в тому, що рух має величезне значення в житті дитини. Справді, коли вона рухається – ходить, бігає, стрибає, кидає м'яч, катається на велосипеді тощо, дихання її прискорюється, серце б'ється частіше, а це означає, що й організм краще працює, активізуються процеси, які сприяють росту і розвитку.






















Комментариев нет:

Отправить комментарий