среда, 27 мая 2020 г.


Здоров’я – це квітка, що може змінювати своє забарвлення, свою форму і розміри, залежно від впливу на неї різних чинників. Тому велике значення в сучасній школі приділяється безпеці життєдіяльності людини та формуванню у учнів свідомого ставлення до свого здоров’я. На уроках природознавства під час вивчення теми «Організм людини» мої учні розпочали роботу над проектом «Здоровий спосіб життя в моїй родині». Активно попрацювали: Яресько Назарій, Наумкіна Катерина, Нізяєв Володимир, Веселовська Вероніка, Аргунов Михайлик, Никифоряк Софія, Булатович Артем, Попова Вікторія, Крутько Софія, Милостна Вероніка. Цей проект сформував уяву дітей про здоровий спосіб життя, вміння піклуватися про своє здоров'я та членів своєї родини; допоміг усвідомити дітям, що здоров`я – це великий дар не тільки для людини, а для всього суспільства.



Комментариев нет:

Отправить комментарий